Postup pri vytknutí vady produktu
Obchodník: ZABAVKA, s. r. o., K Surdoku 8273/1, 080 06 Prešov, IČO: 52 572 285, Tel.: +421 911 721 365, e-mail: info@hradik.sk
Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu – vytknutia vady produktu v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Záručná doba na predávané produkty je 24 mesiacov.
2. Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu uplatňuje bezodkladne po zistení vady produktu. Pri uplatnení vady produktu – vytknutí vady predloží aj predmet vytknutia vady a doklad o nadobudnutí vlastníctva produktu (napr. doklad o kúpe, faktúra, záručný list a pod.).
3. Vadu môže spotrebiteľ vytknúť - uplatniť osobne u obchodníka, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla obchodníka: ZABAVKA, s. r. o., K Surdoku 8273/1, 080 06 Prešov, IČO: 52 572 285, e-mail: info@hradik.sk
4. O vytknutí vady produktu obchodník poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.
5. V prípade ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady produktu písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.
6. Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu;
7. Za účelom vytknutia vady produktu môže spotrebiteľ vyplniť protokol o vytknutí vady produktu / reklamačný protokol nachádzajúci sa na webovom sídle obchodníka: www.hradik.sk